Tuesday, August 11, 2009

kalau ini apa pula???

ari ni aku dpt komen dr tetamu blog aku Kenn..

" Cinta ni byk rasa..indah bila bercinta dan pedih bila berpisah..."

tapi,

apa rasa..kalau cinta ini xdpt diluahkan pd insan yg sepatutnya?

apa rasa..kalau cinta itu terhalang oleh tembok penghalang yg sgt keras?

apa rasa..kalau cinta itu tidak berbalas?

apa rasa..kalau cinta itu tidak dpt disemai?

apa rasa..kalau die tidak tau yg kite mencintai dia?

walau apa pn rasa yg hadir dlm diri aku,engkau dan dia..
yakinilah di hati kalian punyai cinta yang tulus..

4 comments:

LuVidA^^ said...

cinte...
payah...
jup je bes....then...selebey nye...emm..merane..

ayinn said...

erkk?/
ahaha,..
ayinn rasa oren..
leh x???
ahahahaha...

p/s: semoga 'dia' faham perasaanku terhadapnya,.. ceh jiwang pulakkk,..ahahaha

aku adalah insan.. said...

amboi cik ayinn...
sape la gerangan nya "die" tu..

aku adalah insan.. said...

luvida..cinta klu diisi dgn keilhlasan..insyaAllah tiada yg merana..duka mesti ada dlm percintaan...

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku