Monday, August 3, 2009

cinta itu buta..

cinta itu ade mata ker???

hehehe..saje aku pilih tajuk ni sebab cik ayinn (follower) aku ade ckp psl cinta itu buta..

cinta =
ikhlas+minat+suka+rindu+sayang+benci+cemburu+setia+pengorbanan
itu =
ianya+adalah+sebenarnya
buta =
tak nampak+kabur+gelap

sebab itu ramai org mengatakan cinta itu buta..sebab kdg2 secantik2 insan leh jatuh hati pd org yg xberapa nk lawa@cantik..

ade juga..sekaya2 orang tu leh jatuh cinta pada si miskin..

xheran juga..ade yg sempurna sifat nya jatuh cinta pada insan yg kekurangan..

begitu juga aku..jatuh cinta@hati pada insan yg tak penah aku kenal..
cinta itu buta kan...

2 comments:

ayinn said...

erkk,..
cik sin??
jatuh hati pada insan yang tak penah dikenali????
adehh,.. payah tuh,..
semoga anda dipertemukan jua dgn insan itu,..

p/s: buat diriku, aku pon nk kenal gk sape insan 'itu',.. wahaha

aku adalah insan.. said...

hehe..ade lah..biarlah...cik sin serah pada takdir je..klu ia jd milik cik sin..i will take care of him..if not..i accept it..redha...

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku