Sunday, August 23, 2009

Cinta Di Bulan Ramadhan

Cinta kepada ilahi..di bulan Ramadhan ini lah..tempat di mana untuk kita menambahkan rasa kecintaan kita kepada Allah S.W.T...seperti hari2 biasa..kita sentiasa semai rasa cinta kita kepada-Nya..ttp di bln yg penuh keberkatan ini ia membuatkn kita lebih rasa cinta kepada-Nya..

Cinta yang dapat kita rasakan di bulan Ramadan adalah cinta kpd orang tua dan cinta kpd keluarga...cinta ini sgt istimewa kerana di bulan ramadhan ini kita dpt bersama2 dgn keluarga kita yg tercinta..

Cinta kpd insan yg teristimewa..ia ttp ade..cuma ia terbatas di bulan ramadhan ini...


2 comments:

ayinn said...

hehe...
betol3,..
sama2 lah kita memanfaatkan bulan ramadhan ni ye cik sin,..

aku adalah insan.. said...

erm..sama2..semoga mendpt leboh keberkatan di bulan ramadhan ini

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku