Friday, August 28, 2009

Cinta ku untuk MAK..

cinta dan kasih syg aku kini hanya utk mak..lebih2 lagi bile muncul nyer tarikh dimana mak melahirkan aku dgn bertarung nyawa pada 28 ogos 1986..selagi aku tidak menjadi milik sesiapa..mak adalah cinta aku dunia dan akhirat..mak tetap cinta no1 dihati aku..wlau dh kawen sekalipun...

kelahiran aku dismbut dgn penuh kasih syg dan cinta..di belai..di didik dgn penuh mesra..

kini..cukup sudah umo ku 23 thn..dan perkara paling UTAMA yg harus aku lakukan adalah..
berterima kasih dan berikan sedikit hadiah buat mak utk tanda yg aku amat2 mencintainya..pd hari kelahiran ku ini..


moga Allah sentiasa berikan ibu ku keberkatan,kesihatan yg baik serta rezeki yg melimpah ruah..

Selamat Hari Lahir...Wahidah...Terima Kasih Mak..kerana kasih syg dan cinta yg mak berikan kpd anak mu ini selama 23 thn ini...nor syg mak...

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku