Sunday, August 23, 2009

C.I.N.T.A

cinta... besar erti nyer. dan ade macam2 process jatuh cinta, ade yang kawan, sayang, cinta. ade yang cinta, sayang, ade yang cinta pandang pertama, ade yang cinta 3 kali pandang.. macam2 perasaan.

tapi kalu betul2 nak tau cinta tu..

1. bile orang tu takde, u rindu kat die

2. bile die susah, u pun terasa susah hati...

3. bile u dengan die, u rasa epi je

4. bile u ade date dengan die degupan jantung u selalu laju.

5. serba tak kene kalu keluar dengan die. pakaian lah, muka lah, elok ke aku pakai camnie, lawa ke aku jalan dengan dia.

6. u terasa hati bile orang tu buat sesuatu tanpa berdiskusi dengan u.. sebab u takkan buat perkara sama

7. u sanggup berkorban, masa dan wang ringgit utk si dia

8. cinta tak pernah buta, tapi orang bercinta yang buta.

9. cinta itu indah, u duduk sorang2 u senyum, ingat kat die.. hati sentiasa teringat ape die buat, dah makan ke, sihat ke, bawak kete laju ke...

10. kalu nak hurai kat sini.. esok pun tak abis..


***kata2 dr seorg kawan..-fiki zulkifili-

5 comments:

ayinn said...

ekekeke,..
xdinafikan ^-^

aku adalah insan.. said...

betul tu!!!!!!!setuju!!!!!!!!!

Kenn said...

Cinta tu memang besar maknanye..ada yang jatuh cinta bila pandang pertama..ada yang bercinta selepas lama berkawan dan ada cinta hadir selepas lama kenal dengan sms..
Cinta memang indah jika masih bercinta tapi pedih dan siksa bila putus cinta..

aku adalah insan.. said...

yezza...betul tu kenn..cinta bila dinikmati..sakit bila dikhianati..

aku adalah insan.. said...

yezza...betul tu kenn..cinta indah bila dinikmati..sakit bila dikhianati..

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku