Monday, August 24, 2009

cinta ke die pd diri nya??

erm..seperti biasa aku blk keje kul 6..
(mls OT sbb nk blk uma cpt..lum solat asar lg)


dgn egosindora ku..aku memecut laju..dgn kelajuan yg xlaju sgt..70-80 km/j....
(cm laju gak)


smpai di 1 trafic light..mata ku asyik melihat seekor burung pipit..
(disimpang 4 ms tu)..



sebok tul die mncari makanan ditengah2 jalan tu..padahal kete,lori..moto bkn men byk lagi..sempat die mengelak ke kiri dan ke kanan..hati ku berkata...
"xsyg tul die dgn diri die,pegi ar cr mknn kt tmpt lain"..

aku terfikir..x cinta ke die pd dirinya..sbb kn kelaparan die snggup dok tgh2 jln tu nk cr mkn..??

huhu..mcm pelek bunyi nya tp itu yg aku fikirkan di atas egosindora ku..

"mungkin mknn itu utk anak die kot..sbb tu sgp bergadai nyawa cr makanan"

cinta..ia bkn skdr utk diri sendiri@ pasangan...tp ia boleh wujud diantara anak dan ibu..adik dan akak..cuma...cara pelaksanaan nyer yg berbeza..


p/s : slh satu tanda hadirnya cinta adalah Pengorbanan..

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku