Monday, July 20, 2009

pelek kan???

--<>-- kdg2 kite x sedar rasa cinta itu dtg..ia dtg dr 3 segi [pndpt aku ok!! korg trime ke x aku pduli ape :)]

--<>-- ia dtg dr pandangan...ia dtg dr pemikiran dan ia dtg dr hati...

-<>- bila ia dtg dr pandangan bg aku..ia sekadar singgah di hati utk buat seketika..

-<>- bila ia dtg dr pemikiran..ia sekadar melekat difikiran..yg akn membuatkn kita hnya berkhayal

-<>- dan bila ia dtg dr hati...kita x akan tau bila dan bagaimana ia dtg..dan ia akn membuatkn kita terasa suatu perasaan yg x boleh diolah dgn kata2..yg pasti...ia akan kekal sehingga ke akhir nya...
walaupun cinta itu tidak kesampaian ia pasti menetap di hati kita smpai bile2..

pelek x klu kita tetibe jatuh hati pd org yg pertama kali kita lihat..xpenah kenal..xpenah tau sape die..pelek x?? tp bg aku...ia sgt indah...sbb aku sdg alami nye....hahahaha (syok sndiri)...

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku