Wednesday, July 29, 2009

matahari..

smalam (28/097/09)..blk dr keje aku dpt lihat kuasa Tuhan yg Maha Esa..Matahari terbenam..ttp keadaan nya btul2 memberikan aku rs keinsafan..."eh terang nya cahaya matahari ni",bisik hati ku..cahaya nya sgt2 la terang..mngkin disebabkan tiada awan yg menghalanginya..


hari ini (29/07/09)..blk dr keje...skali lagi aku dpt melihat chaya matahari..ttp kali ni..cahaya itu terhalang oleh awan..jd cahaya nya kurang memancar...tau x apa yg aku fikirkan...

sinaran matahari ni dpt aku umpama kan ia sama seperti CINTA..tau knp??..bg aku chaya matahari akan lebih bersinar kiranya tiada awan yg menghalang..sama jugalah dgn CINTA..ia akan bercahaya kiranya tiada apa2 yg menghalang..klu cahaya matahari itu terhalang oleh seekor burung yg terbang cahaya nya ttp akan bersinar...seperti CINTA..kiranya terhalang dgn mslh2 kecil ia masih boleh bersinar...

korg bygkan jika matahari hanya sejengkal dr kepala kita????..Ya Allah..kau ampunkan lah dosa2 ku..

5 comments:

Khairil Khamis said...

i got ya words!

aku adalah insan.. said...

aha?? :)

ayinn said...

ehehe,..

sabau cik sin,..

kita pasrah ya,..

wakakaka....

Khairil Khamis said...

sy dapat tangkap ape yg kamu tulis...hhiihhihi...

aku adalah insan.. said...

bgs2 encik ilham

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku