Thursday, July 2, 2009

hati mu tuk siapa??

kepada siapa hatimu harus diberikan memerlukan satu jawapan jujur, tulus lahir dari lubuk jiwamu..

sama ada kita sudah mempunyai pasangan mahupun tidak..apakah hati msh milik kita @ kita tlah berikannya kpd insan yg lain..untuuk siapa hati mu jwblah dgn senada tnpa teragak-agak..

utk mencapai kecemerlangan kita memerlukan hati yg bulat..begitu utk bahagia..kita memerlukan hati yg satu..sama ada kita tlah berikan kpd seseorang @ kita simpan sendiri..

biar kepada siapa hati itu telah diberikan, pastikan pemberian itu ikhlas sebab pulangan nye serupa..jika anda memberikan hati separuh2..anda akan mendapat separuh, jika anda memberikan kesemuanya, anda akan mendapatkan kesemuanya semula..

cinta yg tulus mmg memerlukan pengorbanan..yg perlu dilakukan ialah memberikan hati..berikan lah keseluruhan hati anda pd org yg andai cintai..jgn simpan2 lg..tak yah reserve utk org lain nnti anda juga akn mndapt sebahgian hati nye jerk..

jujur balasan nyer nikmat, sebaliknye curang balasan nyer derita..sifir hidup ni mudah..baik balas nye baik..buruk balasnye buruk..jika anda main2 dgn hati and jugaa akn dipermainkan oleh hati..jujurlah pd hati kerna kebahagiaan kite terletak di disitu..hati yg tidak tenang bermula drp hati yg dicebis-cebiskan utk diberikan kpd ramai org..yg sebenarnya tidak berhak terhadapnyer..

hatimu tuk siapa sebenarnya satu pertanyaan yg perlu ditanya oleh setiap org trhadap dirinya sndiri..benarkah hati mu diberikan sepenuhnya kepada org yg berhak, atau berkecai dan kini berada di dalam diri ramai orang yg tidak sepatutnya menerima...

Hati ku untuk siapa????

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku