Monday, July 27, 2009

kalau lah...

erm jiwa kusut lagi serabut..klu la dia mengerti pe yg sdg melanda di jiwa ku ini..pasti dia meng"ignore"kan aku..

perasaan cinta tdk boleh dipaksa dan direka..ia akn hdir sndiri dlm apa jua keadaan..spt aku...sbagaimana aku..skrg ini...sdg mengalami situasi yg pelik...dimana aku jatuh hati pd pandang pertama..oh tidak..bagaimana ini terjadi...siapa dia...dimana dia..bagaimana dia...aku tak penah tau..


"jgn dikejar pd cinta yg sukar tuk kita miliki"...kata org la...bkn kata aku..aku tdk mengejar cuma aku menikmati rasa yg dtg itu...redha atas segala yg terjadi...bg aku klu kita syg kn ssorg itu...kite perlu berikan keselesaan kpd diri nya...


buat pandangan pertama

siapa dirimu..bagaimana kamu..aku tidak tau..tp ati ni tlh jatuh pd keperibadian mu..smoga kamu dpt menempuh ranjau yg sbnarnya xbape nk belukar sgt la..(kehidupan biasa lah)...
mndapt kembali jiwa mu yg hilang..dan senantiasa hepy menjalani hidup kamu...

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku