Sunday, July 26, 2009

Memang Pelik..

Cinta itu mmg pelik...kdg ia dtg...kdg ia hilang...
kdg2 tu...dtg tak penah bg salam pn..main redah jerk...xtau sape ade dlm uma tu ade org ke tak...silap2 ari bln uma tu uma org yg dh berkahwin...
ha jawab2...

cinta itu indah klu dinikmati..tp akan menjadi racun kiranya terlalu taksub dgn cinta...main2 cinta...syurga cinta..pe bende lagi??? cinta...cinta...cinta...

klu ia dtg..tiada sape yg mengerti..kdg2...leh jd angau beb..mandi xbsh..mkn xkenyang...tido xlena...tp klu aku jth cinta..aku mandi mmg gile2 pnya...(bio jmp die aku wangi jerk bau nyer)..then aku mkn mmg selera sgt..(sbb bile dh jmp die..dr lapo jd knyang,bek aku mkn dulu kt uma)..ha klu bab tido aku mmg lena gile...(sbb aku nk mimpikn die)...

tapi..aku xpnh jmpa die..hanya renung matanye jerk...

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku