Sunday, July 19, 2009

cinta untuk dinikmati bkn ditangisi..

bergembiralah menyambut kehadiran cinta tapi sebaik shj cinta itu menyebabkn hati anda gelisah serta tumpuan anda pd Tuhan dan pelajaran semakin menghilang..tinggalkan lah cinta itu dan binalah cinta yg baru...




cinta umpama dan bagaikan laila dan majnun sudah tidak wujud di muka bumi ini. Kesetiaan cinta bagaikan romeo dan juliet hanya sesuai untuk zmn dulu kala..zmn ini situasi nya berbeza..kerana kerana kita perlu bersaing tuk meletakkan diri kita setanding dgn para2 cendekiawan..kita perlu memiliki sijil @ ijazah tuk bersaing dgn org disekeliling kita..cinta harus memotivasikan kita..untuk mengejar kejayaan bukan nya menjahanamkn kita dgn perkara2 yg sumbang..

cinta harus menjdi sumber kecemerlangan diri..mmg betul ia tiket utk rasa disayangi ttp pada masa yg sama jgn smpai diheret perasaan untuk membnci diri sendiri...

cintailah seadanya...

1 comment:

azie said...

title: 'cinta untuk dinikmati bkn ditangisi'
but, 2 times aku rase cinta tu utk ditangisi...huh..really sad..

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku