Sunday, July 5, 2009

Apabila lelaki terlampau mencintai..

cinta lelaki mmg pelik dan aneh,ttp juga unik, Ia pelik krn hadir di jiwa seorg lelaki, yg sbelumnya keras, kasar dan kyrang romantis, aneh apabila dia sudah berlembut dan romantis mudah pula dia berasa sayu, pilu dan sensitif hanya dgn kata2 org yg dia cintai. Semua ini melambangkan keunikan lelaki yg sukar difahami ada kalanya lunak tp selalunya keras dang kurang simpati..

demikian lah lelaki yg tidak berupaya hidup tanpa wanita disisinya tetapi tatkala sudah memperolehinya jrg pula hndak menghargai spanjang usia..

wahai wanita elakkanlah diri anda dari menjadi mangsa lelaki2 spt ini. Fahami, kenali, pelajari dan selamilah lelaki yg anda temui itu agar anda tidak menjadi mngsa sekian kali.. Wahai lelaki, agar anda benar2 seorg lelaki, sbb anda seorg lelaki adalah yg disenangi pasangannya seorg wanita bernama kekasih mahupun sudah bergelar isteri...

3 comments:

Khairil Khamis said...

bagus dan stuju....
dan itu memg berlaku...

aku adalah insan.. said...

di dunia nyata apa yg tidak berlaku?
semua pasti berlaku..

aziah said...

hurm..where is the man that really love me??where are u..where are u??hukhuk:(

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku