Tuesday, August 9, 2011

Adik...

huhu..tetiba nak buat post yg special utk sorg budak yang tak berapa nak budak..dah meningkat dewasa tapi masih tetap comel seperti dulu..
(akak die lagi comel la yer..)..

post ni spesel tuk budak ni.. Siela

pertama...apa nak cakap erk hehehe..ok..
kitorang dah kenal since aku form 5 & die form 4..
aku tau dah masa zmn sekolah dulu aku glamor..itu yg die nak jadi adik angkat aku tu...
huhuu..deq...relax2..jgn marah..bulan pose ni..
apa yg penting..kitorang ade rasa yg sama..
even aku marah macam mana sekalipun pada die..kecik hati ke..merajuk ke...
mesti tak leh nak lama2..

yeah..aku penyayang org nye..caring..korang tak caye tanya Siela..
(deq bg kenyataan biar yang benar ye)..
xsemua org leh thn dgr aku membebel..tapi die..boleh la..die tak nak dgr aku tetap nak membebel kat die jgk..

aku senang..happy bila tgk dia bahagia skrg..aku sakit..geram bila tgk die menderita dulu...
dan sebab aku pernah rasa geram yang melampau pada die..wujud lah post ni special-for-u..yang mana aku suka baca berulang2 kali...(aku tak pernah bagitau die..first time ni hihihi)..

apa2 pun aku doakan die bahagia bersama dgn org yg tersayang..yg sibuk berniaga bersama2 die kat bazar ramadhan...
(deq sorry tak sempat lagi nak singgah bazar..)

semoga die sentiasa tersenyum..senyum..dan terus tersenyum...
sayang kamoo selalu....



p/s : promote la skit bunting yg akak buat tu huhuhu...

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku