Thursday, January 24, 2013

6 bulan...hampir 6 bulan aku tidak menjenguk blog ni...bukan aku lupa bukan tak ingat...tapi kesempatan yg ada tidak mengizinkan aku untuk terus mencoret apa yg terlintas di minda ku...

Esok..genap 2 bulan aku menjadi tunangan orang..dengar memang indah tapi ia bukan suatu yang mudah untuk aku harungi...dugaan demi dugaan yang harus aku dan dia tempuhi..benarkah ini dugaan untuk pasangan yg sudah bertunang...aku tak pasti...disaat ini...cas2 negatif pantang melihat ruang yang ada..ruang yg ada digunakan sebaik mungkin untuk menjadikan segala yg positif ke arah negatif...

aku perlu kuat....

Kini...airmata yang berguguran tiada guna lagi..tiada perasaan dan tiada keinginan utk tahu...

tangan didahi..menundukkan muka..mata tidak berkelip...mengenangkan apa yang sedang dan bakal berlaku...kenapa perasaan seperti ini perlu hadir dalam hidup aku pada masa ini....

kenapa terlalu beremosi..walaupun engkau tahu hakikat dan kebenarannya...

aku perlu lebih kuat...

kita semua tiada yang sempurna...
tiada yang lengkap...
perlu menerima....

Emosi!!!..sila lah engkau keluar dari sudut fikiran ku...kerana engkau ...aku hampir lemas dalam perasaan ku sendiri...

Aku terlalu rindukan dia...mengertikah dia???

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku