Saturday, July 14, 2012

Malam ni...tergerak hati ku untuk aku coretkan rasa hati ku...lama rasanya tidak ku sentuh laman blog aku ini..entah kenapa..malan ni hati ku begitu sunyi...adakah kerana semalam??..

Kerana semalam...hari ini menjadi mangsa..dan mungkin hari2 seterusnya..apa yg dibuat apa yg ingin dilakukan semua berlaku tanpa tujuan...terasa arah tujuan tu entah kemana2..mungkinkah kerana semalam??

Kerana semalam...jiwa hari ini menjadi kacau..hati menjadi serabut..pikiran menjadi kusut..ingin rasanya aku melontarkan perasaan ini sekali lagi seperti semalam...jauh ku renung laut yg dalam harapan agar rasa itu pergi jauh dari diri ku dan aku tak mahu rasa itu kembali lagi..kerana rasa itu...aku hampir hilang kekuatan ku..hampir hilang jiwa ku...

Kerana semalam...naluri ku cukup terkesan sehinggakan titik2 jernih bertaburan tanpa penghentian...

Moga kerana semalam...aku menjadi lebih kuat dan tabah..

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku