Friday, November 13, 2009

semalam..hari ini..dan esok..

untuk semalam..hari ini...esok..dan selamanya...cinta itu semakin bersinar..dan semakin membesar....

"sebelum ku kenal diri mu siapa..aku x kenali apa itu cinta..
setelah  ku kenal..dirimu sebenar kau cinta sejati ku sandarkan jiwa.."

bila pernah disakiti..dikecewakan utk lebih 3 thn yg lepas..hati ini seperti tidak mahu menerima cinta dari sesiapa..malah ada juga yg kecewa kerana aku...maafkan cik sin..pd mereka2 yg penah mnaruh harapan pd cik sin..kerna cinta ku bukan milik kamu...

"aku manusia lemah..selalu terjatuh..berbeda aku dari mu..
kau berdiri teguh.."

stiap manusia ada silap dan salahnya..cuma berikan ruang pd mereka utk mereka perbetulkan kesilapan yg mereka lakukan...

"sempurnanya sifatmu..tulusnya hatimu...jujurnya niatmu..tingginya kesabaran mu..."

kerna kau..hadirnya cinta yg telah lama aku cari...jauh aku mencari...akhirnya aku ketemu...

cinta tanpa dugaan..itu bukan cinta namanya..percaya@tidak...terpulang pd individu..pergaduhan antara pasangan..perbezaan pendapat itulah yg membuatkan sesebuah perhubungan itu lebih teguh..dan persefahaman yg baik pasti akan wujud diantara pasangan itu...
InsyaAllah.....

No comments:

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku