Tuesday, November 10, 2009

kisah dari teman ku

"aku mencintai dia..tetapi aku merasakan kesakitan yg amat sangat bukan kerana dia mengkhianati aku..tetapi kerana perasaan amarah dan dendamnya..."

"dan dendam itu bukan kepada ku...tetapi tempiasnya sudah cukup buat aku terasa kesakitannya".....

"apakah salah ku..apakah dosa ku..Tuhan engkau berikan aku cinta yg penuh dgn dugaan.."

"apa yang harus aku lakukan..."

erm cik sin mendengar luahan dari teman ini membuatkan cik sin pn trut menangis...saling mencintai tetapi punyai dugaan yg sangat berat untuk mereka hadapinya...tiada halangan keluarga cuma..konflik pd keadaan,masa dan diri sendiri...dalam keadaan macam teman cik sin ni..RUANG paling penting....

rakan2 cik sin ade pendapat lain...sori la xleh cite sepenuhnya...tidak mendapat keizinan utk berkongsi lebih dr teman cik sin...so..klu ade yg fhm tu..give me ur opinion...

3 comments:

ayinn said...

ermm,.. ayinn kurang paham gak cik sin,..
cmne erk,.. saling mencintai, tapi sakit hati sebab dia marah terhadap orang lain???

erm,.. kisahnya lebih kurang cmni ke cik sin... bekas awek lelaki tersebut masih hadir dalam hidup lelaki tersebut dan menimbulkan rasa dendam dalam diri lelaki tersebut sehingga menyebabkan perasaan cemburu dalam jiwa kekasih lelaki tersebut yang sekarang.. camtu ke???

aku adalah insan.. said...

yeah..cik ayinn mmg bijak....tp xbape tepat la..jln cerita ada gak sikit persamaan nye..

saling mencintai..tetapi salah seorg rasa kesakitan akibat dr pasangannya yg belum pudar rasa dendam dan amarah nya pd bekas kekasih nya...

so cik ayinn..phm2 gitu la erk..tkt lak nk cite byk2..tp nk mnolong agar dpt redakan hati teman cik sin tu...

ayinn said...

owhh,.. hehe.. xpe2.. thx sbb bkongsi,.. eheh

aku adalah aku

aku adalah aku
muka buku